טיפול פנים מתקדם פרא רפואי

אם אתן נמנות עם נאמנות הקוסמטיקה הרפואית, שמה של חוה זינגבוים וודאי אינו זר לכן. חוה זינגבוים הינה הראשונה שייבאה לארץ את הקוסמטיקה הפארא רפואית ושינתה לבלי הכר את תעשיית הקוסמטיקה הישראלית. טיפול פנים מתקדם – פרא רפואי בשיטת חוה זינגבוים אינו סתם עוד טיפול פנים, מאחר והוא נושא בחובו הסתכלות רחבה יותר על עור הפנים האינדיבידואלי של כל מטופל ומטופלת.

מה כולל טיפול פנים מתקדם – פארא רפואי?
טיפולי אנטי אייג’ינג, הבהרת כתמים ופילינג הם רק חלק קטן מהטיפולים המרכיבים טיפול פנים -פרא רפואי בשיטת חוה זינגבוים. טיפול פנים מתקדם זה, מתמקד בראש ובראשונה בסוג העור והפנים של המטופל/ת ומציע טיפול פרטני מיוחד לפי המצב הספציפי. לדוגמא: קוסמטיקאית שעושה טיפול פנים מתקדם – פרא רפואי, לעולם לא תענה על כל בקשה לטיפול של לקוחותיה מבלי לבדוק אם זה באמת מה שהם צריכים. מערך הטיפולים כולו, יקבע על ידי הקוסמטיקאית רק לאחר שזו בדקה וסיווגה במקצועיות את סוג העור הספציפי.

מדוע אין הלקוח יכול לבחור את סוג הטיפול או מערך הטיפולים בשיטה זו?
לצורך הסברת טיפול פנים מתקדם – פרא רפואי ועקרונותיו, נשתמש בדוגמא מהרפואה המודרנית (שאינה רפואה קוסמטית). כאשר אנו ניגשים לרופא שיניים בעקבות כאב או בעיה כלשהי אנו סומכים על הידע והמקצועיות של הרופא, על מנת לקבוע איזה טיפול עלינו לעבור. אם אנו נכנסים עם כאב מחור קטן בשן ומבקשים מרופא השיניים לעקור את השן, סביר מאוד להניח כי הרופא יסרב. כמו רופא השיניים בדוגמא הנ”ל, גם קוסמטיקאיות שעושות טיפול פנים מתקדם – פרא רפואי, עוברות הכשרה מקצועית על מנת למנוע כל נזק שעלול להיגרם לעור המטופלים, עקב טיפולי פנים שאינן מתאימים. המטופלים שאינם בעלי הכשרה בתחום, עלולים לטעות ולבקש טיפול שיכול לגרום לעור יותר נזק מתועלת.

היכן ניתן לקבל טיפול פנים מתקדם – פארא רפואי בשיטת חוה זינגבוים?
כאמור, טיפול פנים מתקדם – פרא רפואי, ניתן אך ורק על ידי קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מקצועית. טיפול פנים זה כולל את תכשירי הקוסמטיקה של חוה זינגבוים, ג'רנטיק וחברת נון קוסמטיקס וכל אחד מטיפולי הפנים המיוחדים שלה.

לשאלות, פרטים ויצירת קשר מלאו פרטים:

רויטל רודד
כקוסמטיקאית פרא רפואית עם ניסיון של מעל 17 שנים בתחום, טיפלתי במאות לקוחות מרוצים שקיבלו פתרונות לבעיות עור שונות, אשמח לעזור גם לך ולעמוד לרשותך בכל שאלה.

התקשרו עכשיו: