טיפול בפיגמנטציה

כתמי פיגמנטציה שונים מהווים את אחד התסמינים השכיחים ביותר להזדקנות העור. כתמים אלו לרוב מכערים את העור ומשווים לפנים מראה עייף ומבוגר. טיפולי פנים מודרנים שכוללים טיפולים לחידוש והצערת העור, על פי רוב כוללים מערך טיפולים ייעודיים להסרת כתמי עור שונים, לרבות טיפול פיגמנטציה.

ממה נובעים כתמי פיגמנטציה?
כתמי פיגמנטציה היא למעשה תופעה לפיה מופיעים בעור כתמים שבעיקרם נובעים מחשיפת האור לשמש (קרני שמש ישירות). תופעה זו מערבת פיגמנט טבעי בשם מלנין הקיים בגופנו, שמרבית תפקידו הוא להגן על עור גופנו החשוף. השיזוף לו אנו זוכים משהייה בשמש הוא לא אחר מפיגמנט המלנין שמשנה את צבעו. כתמי פיגמנטציה מתרחשים כאשר פיזורו של המלנין ברקמות העור נעשית בצורה לא אחידה, כאשר הצטברותו של המלנין באזורים מסיומים היא שגורמת לתופעה. טיפול פיגמנטציה מודרני יכול לכלול מגוון רחב של טיפולים שונים להסרת כתמי עור ובעיקרו פילינג ייעודי.

סיבות נוספות להופעת כתמי פיגמנטציה
טיפולים מערכתיים שונים (כדורי בליעה), טיפולים הורמונאליים והליכי התבגרות טבעיים של הגוף, מהווים כולם גורמים נוספים שלא פעם גורמים להופעת כתמי פיגמנטציה על העור. חשוב להדגיש כי טיפול פיגמנטציה מקצועי, יעשה רק לאחר סיווג הכתמים והגורמים להם. התאמת טיפול פיגמנטציה לגורמים מבטיח למעשה אידיאליזציה של הטיפול ומהיר בטוח ומהיר יותר בבעיה.

טיפול פיגמנטציה בטכנולוגיית אור
טיפול פיגמנטציה באור או בשמו המדעי פוטו-תרפי, נחשב לאחד מסוגי הטיפולים היעילים ביותר קיימים להסרת כתמי עור וגיל. על פי שיטה זו נעשה שימוש במכשיר מיוחד שפולט קרני אור אינפרא אדום שממיסות כתמי עור עד פיזורם בעור ו/או העלמתם. מהירותו של הטיפול והנוחות בו הוא נעשה, הופכים אותו לפופולארי מאוד בקרב המחפשים טיפול פיגמנטציה, גם כאשר אלו סובלים מכתמי פיגמנטציה “חריפים”.

בטיחותו של טיפול פיגמנטציה
טיפול פיגמנטציה בטכנולוגיית פוטו תרפי נחשב לאחד הטיפולים הבטוחים ביותר שניתן למצוא. למרות בטיחותו של ההליך, קיימת חשיבות רבה לקבלת טיפול כנ”ל (או כל טיפול פיגמנטציה אחר) רק מאדם מקצועי ומנוסה. הסיבה לכך נובעת בעיקר מיעילותו הגדולה יותר של טיפול פיגמנטציה שנעשה על ידי אדם המוסמך לכך.

לשאלות, פרטים ויצירת קשר מלאו פרטים:

רויטל רודד
כקוסמטיקאית פרא רפואית עם ניסיון של מעל 17 שנים בתחום, טיפלתי במאות לקוחות מרוצים שקיבלו פתרונות לבעיות עור שונות, אשמח לעזור גם לך ולעמוד לרשותך בכל שאלה.

התקשרו עכשיו: